Epíleg

D’això… El cas és que com ja no estan els pares per explicar el que fem tots plegats, he tingut la idea de fer la meva pròpia categoria al bloc, una mica a manera de diari. No serà una entrada per dia (per sort) sinó que serà una per cada dia que consideri important. Si més no, procuraré que n’hi hagi una nova cada setmana, però no prometo res.

Avui és dia… 30, 30 de novembre del 2022. O com diuen aquí a Gringolandia del Nord, dia novembre del 30 de 2022 (quina mania a fer-ho tot complicat). Vaig arribar aquí a Edmonton el dimecres 23. O sigui que ara toca fer una mica de recordatori de què redimonis vaig fer així rellevant aquells 7 dies i ho posaré tot en una mateixa entrada, ja que no recordo els dies exactes.

També un petit recordatori que hi ha gent desgraciada que no parla català. Però com sóc un ésser benevolent, traduiré totes les entrades al castellà just a sota del text en català.


Esto… El caso es que como ya no están los papas para explicar el que hacemos todos juntos, he tenido la idea de hacer mi propia categoría en la página, un poco a manera de diario. No será una entrada al día (por suerte) sino que será una por cada día que considere importante. Cuando menos, procuraré que haya una nueva cada semana, pero no prometo nada.

Hoy es día… 30, 30 de noviembre del 2022. O como dicen aquí a Gringolandia del Norte, día noviembre del 30 de 2022 (qué manía a hacerlo todo complicado). Llegué aquí a Edmonton el miercoles 23. O sea que ahora toca hacer un poco de recordatorio de que rayos hice así relevante aquellos 7 días y lo pondré todo en una misma entrada, puesto que no recuerdo los días exactos.

También un pequeño recordatorio que hay gente desgraciada que no habla catalán. Pero como soy un ser piadoso, traduciré todas las entradas al castellano justo debajo del texto en catalán.

Deixa un comentari